Loading...
 Start Page

Πρόγραμμα


 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

9:30 - 10:00

Προσέλευση - Εγγραφές

 

Συντονίστρια εκδήλωσης:

Μαρία Ακριβού, επιχειρηματική συντάκτρια

10:00 - 10:30

Χαιρετισμοί

 

Ζώης Μαρίνος, Εκπρόσωπος Εφημερίδας «Πελοπόννησος»

Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) - εισήγηση

Πάνος Λούκας, Γενικός Διευθυντής, ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. - εισήγηση

10:30 - 10:45

"Ποιοτική εξυπηρέτηση κοινού σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα"

 

Κυριάκος Πιερρακάκης, Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης (*)

10:45 - 11:15

"Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2019: Σκοπός - Συμπεράσματα"
Παρουσιάσεις από εταιρείες που μετείχαν στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2019

 

Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
Γρηγόρης Αθανασόπουλος, Διευθυντής Καταστήματος, Εθνική Τράπεζα

« Το ταξίδι της εξυπηρέτησης από την Coffee Island στον Καταναλωτή»
Αναστασία Μπαστούλη
, Υπέυθυνη Τμήματος Customer Service Coffee Island

11:15 - 11:45

Καλές Πρακτικές Εταιρειών

 

Δούρος Α.Ε. - DUR
Θεόδωρος Δούρος, Διευθύνων Σύμβουλος Δούρος ΑΕ


«Η χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας προς όφελος του πελάτη» - εισήγηση
Γεώργιος Παπακωνσταντινόπουλος, Πρόεδρος ΔΣ, ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ Express Πάτρα
Φίλιππος Αντωνόπουλος, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων, ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ Express Πάτρα

11:45 - 12:15

Διάλειμμα – Καφέ

12:15- 13:00

"Ανάγκες Εταιρειών - Ανάγκες Πελατών. Μπορούν να συνδυαστούν και πώς; Η άποψη της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. μετά από 15 χρόνια ζωής και καθημερινής λειτουργίας"

 

«Πολίτης-Πελάτης: Δυο φωνήεντα δεν κάνουν την διαφορά»
Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. - εισήγηση

 

«Επενδύοντας στην τεχνολογία: αμεσότερη εξυπηρέτηση για τον πελάτη, καλύτερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού» - εισήγηση
Benoit Le Bouille, Διευθύνων Σύμβουλος, «Γέφυρα Λειτουργία Α.Ε.»
Νίκος Δούρος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Οικονομικός και Διοικητικός Διευθυντής, ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε.

 

«Θετική Αύρα: Ενισχύοντας την θετικότητα του προσωπικού πρώτης γραμμής» - εισήγηση
Έφη Νικολέτου, Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών «Γέφυρα Λειτουργία Α.Ε.»
Νίκη Σίψα, Συντονίστρια Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης, ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.

«Η αλυσίδα της εξυπηρέτησης: Δουλεύοντας σαν ομάδα»
Προβολή σχετικού βίντεο και σχολιασμός  

 

13:00 - 13:30

"Νέες τάσεις στην Εξυπηρέτηση Πελατών: Η σημασία της εκπαίδευσης και της τεχνολογίας"

 

 

«Οι μεγάλες αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών και η σημασία τους για τις επιχειρήσεις»
Γιώργος Μπάλτας, Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, Διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ - εισήγηση

«Σύγχρονοι τρόποι ανάπτυξης/ αξιολόγησης προϊόντων (αγαθών/ υπηρεσιών). Ο καταναλωτής συν-δημιουργός του Νέου Προϊόντος (Αγαθού/ Υπηρεσίας) μέσω της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Μια εμπειρική μελέτη»
Δέσποινα Καραγιάννη, Αναπλ. Καθηγήτρια Marketing, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών

 

13:30 - 13:45

"Παρουσίαση Έρευνας για την Ποιότητα Εξυπηρέτησης των Πελατών στη Δυτική Ελλάδα"

 

Θάλεια Κανελλοπούλου, Data RC - εισήγηση

 

13:45 - 14:00

Συζήτηση με το κοινό - Κλείσιμο Ημερίδας

 

______________________________________________________________________________________________________

(*) Δεν κατάφερε να παρευρεθεί λόγο ανειλημμένων υποχρεώσεων

                               

Αρχεία Συνεδρίου

Καλέστε μας

2611 100 410

Διεύθυνση

Μαιζώνος 206, Πάτρα, 26222

Γράψτε μας

info@pelopevents.gr

© Copyright 2018 - 2019 Pelopevents - Διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων